Pappa & Nordman

Snart ska jag dra iväg till pappa.
Exakt om en och en halv timme.
Där stannar jag tills imorgon.
Känner inte riktigt för att åka, men känner att jag behöver åka dit en sväng.
Får även pengar av honom, :)

Blir nog inte så mkt uppdatering, om jag inte kommer över någon dator därborta.
Vilket kanske inte är så högst troligt.



Nordman - Var inte rädd!

Jag är nästan nykter & jag hörde änglasång.
Sen såg jag något vackert gå förbi.

Först blev jag rädd när jag såg hur hon va klädd.
Kanske va de en ängel, du ska veta hon va grann.
Va de ett bud, jag som aldrig trott på gud.
Kanske kom det en ängel till en gammal man.

Så lyste han upp och hans blick blev så klar.
Hon kommer, sa gubben och log.
& sen var han inte hos människorna kvar.
Jag såg något ljus när han dog.



Han är min gud :*



Boosse

Vad jag älskade vandraren när jag var liten! Om jag inte minns fel uppträdda jag o walti på julafton inför familjen denna låt, med två bandyklubbor som gitarrer haha

Stora Syster Yster

Valona: det gjorde ni faktiskt =) och ni var så gulliga när ni uppträdde ihop <3



Kimmey: jag tycker bara mer och mer om den här låten ju mer jag lyssnar på den :)

elinljungström

Hahah fin blogg kimmy :D haha vi måste vara snar eller var ett tag sen :D

elinljungström

jo de är bara bra med mig :D sj ..? jag vill åka till thn med dej :D<3 ska pierca mig :D

elinljungström

okay du får krya på dej <33 jag ska pierca mig i thn :D<3

elinljungström

jaha XD i navelen : )

elinljungström

säg inte såå xD haha bara för du fick din i magen XD<3

elinljungström

tror ja inte :P

elinljungström

haha efter ja :P

elinljungström

men tyst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: