sjuk!

Sitter hos pappa, med en bror som inte kan vara TYST!
han fattar inte, hur mkt vi än säger till honom.

Jag mår inte alls bra.
Igår var jag jättesnuvig, enbart.
På kvällen började jag må illa och skakade riktigt mkt, helt utan anledning.
Det gick över efter ett tag och jag har inte känt av det mer.
Jag åt knappt ngt heller.
Idag mår jag riktigt dåligt.
Jag är fortfarande snuvig, illamående, huvudvärk, halvt yr och ingen matlust alls.
Jag mår illa så fort jag tänker på mat.
& pappa tvingade i mig en riskaka med ost på.
Så det är vad jag har ätit idag.
Drack iallafall ett gott thé till med kanelsmak.
Men efter det kändes det som att jag skulle spy.
Mår jag inte bättre åker jag hem idag.
Där kan jag vila utan att syskonen väsnas!

JAG VILL BLI FRISK!
Såg ju fram emot en fartfylld vecka!




Boosse

Usch du också sjuk nu! Alla blir ju sjuka! Krya på dig gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: