snart dags att åka hem :D

ÄNTLIGEN!
NU SLIPPER JAG VALONA!!!!! :D

Skämt åsido, har haft det jättebra hos Valona, förutom de gångerna hon va riktigt ELAK!
Fast jag ska ha min hämnd på henne :)
Men jag längtar faktiskt hem, att få sova i min egna säng & slippa ha Tjorven nere vid fötterna ;)
Fast jag får väl hälsa på Tjorven, Båtsman & Farbror Melker någon dag :)

Måste hem och packa skolväskor & gympaväskor.
Har ju även ett NO-prov i veckan, om livets utveckling.
Det kan man ju iallafall hoppas på att det går bra.

Egentligen borde jag ringa Tre och kolla med dom varför jag har 7kr över min räkning, när jag har pengar kvar.
Fast jag orkar inte ringa och bråka med dom, eftersom det är idioter hela bunten.
Mamma & Morgan har ju haft problem med dom innan, de lovade massa saker och sa sen att de inte alls hade lovat det och vice versa.
Så varför ska jag ringa in och bråka med dom?

Nu ska jag göra annat, ha en fortsatt bra kväll.



jojjo

jaha okej. Vad funderar du på till gymnasiet då?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: