äntligen Fredag!

fick mig att tänka på TV-reklamen Fredagsmys med.. OLW. tror jag? :)
Är nu hemma efter en dag i skolan, med lektioner som Spanska & Engelska. (&mentorstid).

& nu när jag tittade ut såg jag ett rådjur som skuttade förbi.
Gud vad härligt det är att se sånt, det gör mig liksom glad.

Kom in på en mammas blogg, där hon skrev om livet efter hennes sons död.
När jag läste bloggen fick det mig att minnas att jag sett henne och pojken på TV3 program Sjukhuset.
Pojken dog i cancer när han var 1,7 år.
För att komma till bloggen, klicka här.
Fick verkligen tårar i ögonen när jag läste och tårarna strömmade även över.
Det är bara så hemskt!



boosse

Var inne o kikade på hennes blog, blev lika rörd, sådant ska bara inte få hända!

Mamsen

Jag ska oxå in och kolla om en stund. Livet är bra orättvist ibland :(






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: