Godkväll.

Nu sitter jag här, trött som in i bomben och funderar på att ta en låååång sovmorgon imorgon.
Men då kom jag ju på att jag har mina syskon hemma och de lär ju inte vara så värst tysta direkt.
Vore ett UNDER om de var det.

Men imon har jag en hel del saker att göra; noppra ögonbrynen, raka benen, måla naglarna på både mig och min syster (eftersom jag lovade henne det idag).
Sen kommer Dennis hit, woha, vid typ tre.
Så då måste jag vara FÄRDIG.
Så blir nog ingen sovmorgon iallafall, fast till 10 kan jag nog sova.
Funderar ju även på att gå och lägga mig snart så att.

Hur som helst.
Tillbaka till Dennis, han sover här lördag till Söndag.
och nu sitter jag och funderar på om vi kanske skulle hitta på ngt, känner liksom inte för att bara sitta inne.
HA nu vet jag, jag ska tvinga med honom ut på en LÅNG promenad ute i skogen, typ :D
Eller så tar vi en promenad vid fågelsjön, vi får väl se :)

Jag måste även ladda mobil och kamerabatteri, så att jag förhoppningsvis tar kort när vi är ute.
Så får ni lite snökort att kika på :)

Jag har även valt till gymnasiet nu, förhoppningsvis så får jag till det bra.
Just nu fattas det 5 poäng för att jag ska komma in på mitt första handsval.
Men det är ju faktiskt slutbetygen de går efter, eller?




boosse

Så¨klart vi kan ha myskväll med Twilight + New Moon :)

Jag kan tysta dem om du vill ;) haha

boosse

Har sims 3 :)

boosse

Kallar du mig blek? Va? det är officiellt, den 20 mars kommer new moon dvd:, komma o ha myskväll? du kasnke kan sova över med :)

Mamsen

Jag ska nog ta en "liten" sovmorgon imorgon. Hade faktiskt inte tänkt att sova jättelänge utan försöka få ändan ur sängen till 9 , men å andra sidan så vet ju du hur det brukar vara med den saken :)



Tycker ni gör rätt i att gå ut och fota för snön är nog på väg bort snart, med tanke på att det blir varmare för varje dag... lycka till med fotningen om ni kommer iväg :)



Kämpa på gumman i samma stil som du gjort med skolan hittills så kommer det gå toppen ska du se :)





Denniz ^^ Your Baby <3

Haha jag känner mig typ lite evil som gör att du itne för sovmorgon (A) <3 Men du hinner med allt, de vet jag :D

Jag tycker de låter som en riktigt bra idé att ta en promenad i naturen :D <333333333333333333

Jag ska kanske också ta några bilder ^o) Hmm haha märker vi :P

kyssar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: