Jag skrek åt ett uppstoppad djur, eller?!

hahaha, nej inte riktigt kanske.
Men det var väl så min vackra mening blev, Jag skrek åt ett uppstoppat djur under din säng för att jag är FANTASTISK.. haha XD

Vi såg ju Drag me to hell, och även om jag redan sett den en gång så hoppade jag till minst 5 gånger vid olika tillfällen. Man kan ju inte komma ihåg allt ju ;)
Men som tur för Dennis öron så skrek jag faktiskt inte EN ENDASTE GÅNG, jag tror nog att det finns en och annan som blir riktigt förvånade just nu, eftersom jag har en viss tendens att skrika väääldigt högt när jag blir lite sisådär extra rädd.

Det blev ingen riktigt lång promenad igår, det var för mörkt och vi ville inte gå ut senare.
Ändå var klockan bara runt 16.00-tiden.
Men vi stack ut en liiten stund, så att jag kunde ta några bilder iallafall.
Så jag kanske lägger upp en eller två (ellar kanske tillochmed tre!) bilder såfort jag kommit hem, eller ja.
Så fort jag får tillgång till datorn hemma, kan ju även bli imorgon, men ni ska få se iallafall någon bild :)

Imon är det skola också..
Det blir nog bra, även denna vecka hoppas jag blir trevlig.
Måste plugga franska imorgon, har ju läxa tills på tisdag..
Men jag vill inte, men jag måste.
Vill jag höja mig, (kanske inte just i franska men) så är det ju liksom bara att plugga, plugga, plugga.
Det är ju liksom det som min och fikons pluggdag är till för.

ska snart bege mig hemåt, eller ja.
om ungefär tre timmar.
och kom nu på att jag har nog med mig kamerasladden hit.
Ska springa och kolla det sen :)
Så kanske bilderna kommer in tidigare :)



Jacqueline /en av de från moiettu

sv; Haha, ja. Klantiga Julia ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: