pyjamas dag.

hellu.
idag har vart en äkta pyjamas dag.
Har haft pyjamasen på mig hela dagen, hihi :)

har även försökt sy en docka, voodoo docka, som inte alls blev bra.
Mamma hade jättekul åt mig eftersom jag blev sur på den stup i kvarta.
haha, men nu är den nästan klar, saknas bara liiite hår på den.
Skin head nu, vilket inte är så bra. ^^

I helgen sover jag hos Dennis & det blir myyyys :)
Alltså heeeeeeeeeeeeela helgen, mowhaha!


Dennis delar gärna med sig av denna bild, från nyårsafton.
Tagen av mamma, i pulkabacken - kulhult.




Mamsen

Dockan blev jättefin!

Denniz ^^ Your Baby <3

Hahahaha snyggast bilden ever på mig (Y) XD haha



Hoppas dockan blir fin :D Måste se den sen :P

Skinhead är inte bra :O

Helgen ska bli helt myyyyyyyys <3






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: