Cyklande hit och dit med bönder

Morgan glömde köpa pommes när han o mamma va och handlade förut.
Så jag och Robin erbjöd oss att cykla in till stan och handla.
Sagt och gjort, det gjorde vi.
Robin började klaga det första han gjorde på att cykelsadeln satt för högt upp och att styret satt för långt ner.
Sen cyklade jag för fort och hej å hå.
Väl inne på coop så gick jag för fort också, men hallå?!
Jag gick ju inte direkt fortare än vanligt. xD

Vi började cykla hem och Robin cyklade hit och dit över hela vägen och jag höll på att bli galen på honom!
Synd om mig, som ska stå ut i 14 dar till med honom!
Äsch, han får sköta sig - annars får han sova ute med kossorna! ;)




Netty♥

sv' ja, men de är bara dem själv som förlorar på det:)

Netty♥

sv' yes :)

Linnéa

det låter som mig och min bror... haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: