~




p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: åh, jag vill också ha en massa pengar! :D

jag ska städa mitt rum + fixa ett personligt brev.

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: hehe okej :P

MOOOLLYS

Hej söt vad gör du nu? :)

ronja

jag har också vart hod tandläkaren :D haha

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: det är nog mer pengar än vad jag har :P



ronja

nej:D hade du?:)

MOOOLLYS

Neej det är jag inte :P :D<3

Ne jag gör inte heller något xD

MOOOLLYS

Nejje xD hehe.

Nee det är inte så kul :P Allt bra? :D

ronja

haha de kanske va en vikarie som du fick :D haha

MOOOLLYS

hähä xD

Vad bra :D jo det är helt okej ;D

MOOOLLYS

Javisst :D hehe. Inte så mycket. Åkte hem till mamma och dä är jag nu :P dudå? ;D

Anonym

haha jahappa ;P





ronja

haha jahapp:P

ronja

haha jahapp:P

michaela

färgstark header - gillas (a)

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: samma här -.-

sandra

sv: yes :D

michaela

aw tack :)

är allt bra?

B E C C A S

jaa det är as bra här ;) sjdå? :)

ronja

imorgon ska ja ut och fotta med en kompis och på torsdag kommer min syster och på fredag kommer min efterlänktade kompis hem:D och lördag blir kanske att åka till öregrund, och söndag vet ja inte :) självdå?:)

MOOOLLYS

Ahaa vad mysigt :)

Njaa.. fyra pojkvännen på fredag och lite sådära :D själv?

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: JAA!! det gör vi!! :D

Anonym

haha aa :D

paranormal activity nånting :P

MOOOLLYS

Ahaa vad kul :D jag Bor i Uppsala :D

ronja

wiiihhoo ja bor i uppsala :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: