Godkväll

Känner mig skittråkig som inte uppdaterat något idag, men jag har varken haft lust eller direkt tid.
Imorse städade jag lite till på rummet å så, känns dock som att jag inte kommer någonstans.
Mulet var det ute då.
Efter ett tag sprack det upp och blev fint, då ringde vi Valona och stack iväg och badade.
När vi kom hem grillade, målade naglarna och har börjat småpacka.
Drar ju till Ge-kås i Ullared imon!
Så det lär inte bli mkt uppdaterade varken imorgon eller på fredag då vi är kvar där.

Om en liten stund ska vi sätta oss och se på Snabba Cash, Joel Kinnaman är ju med och han är ju urläcker!






boosse

åh vilken tur att vi ska kolla på film hiop då kan jag dregla på DIG! not. han är inte snygg.

E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

haft en bra onsdag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: