Godkväll

Ska strax sätta mig med familjen och se på film.
Vilken film vi ska se har jag ingen aning om!

Eftersom det bara regnat idag så har det blivit en riktig innedag idag.
Spelat x-box med Robin och fixat Stockholmskort.
I vilket fall som helst, nu väntar övriga familjen - så nu får jag slita mig.

Hörs imorgon!




Josephine

allt bra idag ? :)

Leia ♥

Nej precis. Bada när det åskar är bara dumt faktiskt :P

Anonym

hej :)

jag är med o tävlar hos nelly.com :)

skulle vara väldigt snällt om du ville rösta 5 stjärnor på min sko (A)



http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=iegrRYPPQN8PXQZdInzqUn6bg6nKhKNFnru5G8HUKChfT80ZiwF3#shoeGallery



tack på förhand ! :)<3



(om du inte vill ha sån här reklam är det bara att ta bort den lr nått)

i

Jag har haft en super dag! :D

har du haft de?

E M M A

sv: ja det har jag :P du då?

Jessica

Hatar verkligen regnet ibland eller hur?

Modekatt

Mysigt! Vad blev det för film?

Kramis

Linnea

sv: Gör så! Vilken film blev det? Kramkram

aww

de e bra ,sj

Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: