Godmorgon!

Vaknade för över en timme sen, ska strax äta frukost och sen ska jag sätta fart med att packa här hemma.
Måste styrka och sånt med, usch hur ska jag hinna?
Ja inte lär tiden stanna för att jag sitter här och ugglar.


Gammal sommarbild.

Vid 15,00 ska jag möta upp Fikon också, hon kunde ju inte komma igår kväll så vi ska mysa och ha trevligt idag istället.

Så nu får jag sätta fart.
Men vi hörs senare :>



sandra

sv: ingen aning faktiskt :o sjdå ?

MOOOLLYS

Gomorron söt :D allt bra idag? :)

MOOOLLYS

Ska till mormor och till media markt typ :D hehe dudå? :D

Emma

Tacktack! ;)



Ja, på söndag planerar jag och en kompis att åka och fota vid en sjö ;)



Vad ska du göra i helgen då?

jessica

jaha :)

jag ska kanske tälta med massa kompisar för en nära vän till mig fyller år. själv? :D

michaela ♥

Skall på bio med familjen :) dudå? Kram!

E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vad ska du packa till :D?

Sara Och piper

Hejhej!! jag har en fråga till dig!! Jag har fått en ny header vad tycker du om den!!???Svar SNÄLLA<33

aww

ja de har jag haft, dd?

Tanja

sv: jaa :) hur är det med dig idag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: