Godmorgon!

Om cirkus en timme lämnar jag hemmet hos mamma.
Åker då hem till pappa en liten stund för att sedan åka iväg upp mot Uppsala.

Har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva, har liksom inte hänt så himla mkt under natten - vad jag vet.
Nu på morgonen orkade jag inte gå upp när jag skulle upp, så gick upp 2 timmar senare.
Sen strök jag de få kläderna som inte var strykna.
Nu ska jag alldeles strax äta frukost och hoppa in i duschen och fixa mig iordning.
Inget intressant alls att läsa om, ellerhur?

Aja, i vilket fall som helst.
Nu ska jag äta frukost och fixa mig.
Men!
Vi får se när jag bloggar nästa gång, ska försöka blogga minst en gång om dagen (iallafall från mobilen).
& då lär jag inte kunna svara på kommentarer, så svarar så fort jag har tillgång till en dator! :>

Hejdå! :>



Ellen

sv; Härligt! Lycka till!

sandra

GODMORGON :d!

Gabriella

ha en fin helg :)

Emma

Okej. vad ska du göra i uppsala då? ;)

Josephine

sv: härligt :) jo bra! vad gör dudå? :D kram

Boosse

Hoppas vädret i uppsala är bättre än vad det är här för här är det ju skit! Ha en bra semester, puss


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: