Godmorgon, 20 i sex är klockan nu och vi ...

Godmorgon, 20 i sex är klockan nu och vi sitter i bilen påväg mot Ullared och Gekås. Gick upp vid fyra, så har drygt bara sovit i 4 timmar inatt - sådär lagom trött alltså xD

Håll tummarna för att det inte är mkt folk och att jag slipper ha kundvagnskrig med tanter, för det är jag trött på att ha. Fattar inte varför människor är så jävla hänsynslösa som många är idag!?




jojo

jag vill oxå åka till Ullared! Hoppas du fyndar riktigt mycket, jag gillar oxå zoo men i Borås har jag aldrig varit.

Linnea

sv: Var den bra? Har läst boken men inte sett filmen:) Kul med Gekås:)

Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; vad roligt :) Jag jobbar på en hundkennel på helgerna och en gång i veckan hos min granne, på deras kontor :)

angelica

sv japp :)

Nathalie

Hoppas du haft en bra torsdag:)

Heddaaaa

Cool header!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: