hallå!

Kom hem för cirkus en och en halv timme sen.
Packat det sista nu, bara smink och hårgrejer som ska ner i väskan men det får jag lägga ner i morgon bitti.
Åker hemifrån vid 10 (pappa kommer hit och hämtar mig då) och sen åker vi ifrån Skara upp mot Uppsala vid 12 när Marie slutat jobbet.

Det var i vilket fall skitmysigt att träffa Fikon :>
Vi tog en pizza som beräknat och hyrde en film, Instängd 2.
När vi väl kom hem så kom vi att tänka på.. Men det är väl inte världens bästa grej att hyra film nr 2 när man inte ens sett ettan?
Men smarta som vi så såg vi filmen ändå och skrek till någon gång också.
Den var helt okej :>


bild lånad från google.

Nu ska jag sitta och ta de lugnt en timme eller så, sen blir det mys med mamma - för jag lär inte träffa henne på typ två veckor! & sen när jag kommer hem är det dags för flytten..

Jag är med och tävlar om en bloggsvarsinbjudan här.



Tanja

sv: så bra! :) joo är också jättetrött.. annars är det fint! :D

jessica

trevligt hörredu! :)

jessica

var med en kompis en stund, sen har jag inte gjort ett skit :) själv?

michaela ♥

den filmen är bra :D

vi skall kolla på trollkarlens lärling ;) okej, varför packa? :D

michaela ♥

okej :D vad kul!

michaela ♥

jag gillar det inte heller :o

sandra

vad gör du ? :D

michaela ♥

som fan haha (a)

jessica

trvligt:)

michaela ♥

HAHA gärna :D:D

sandra

sv: ska strax titta på film.. vad ska du göra ikväll ? :D

Sara Och piper

TACK

Linnea

sv: Härligt att höra! Vad ska ni göra i Uppsala?

E M M A

sv: okej, ska sova för jag ska upp tidigt imorgon :P

haft en bra torsdag? :)

aww

vart ska du flytta?

bella ♥

oj, den bilden på filmen såg läskig ut, riktig skräck film? hur mår du annars? :)

kram

erikeliasson

Vad tycker du om mitt videoinlägg ? :D



SV: ERIK ;)

Josephine

allt bra idag ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: