Halli Hallå Halalan

Dagen har varit seg men ändå gått snabbt.
haha & det blev inget solande idag heller, utan blev en promenad när mamma kom hem.
Ja, jag gick ut och gick! - ett steg närmare!

Imorgon är sista arbetsdagen för mig & jag säger som jag sa till Fatima (en tjej som jobbar där);
Det ska bli otroligt skönt att få sluta, att kunna ligga och slappa utan att behöva stiga upp sju varje morgon. Men samtidigt kommer jag sakna att ha något att göra på dagarna, sakna endel av dem som jobbar där osv.
I vilket fall som helst, sista dagen imorgon..

Nu ska jag bara sitta här och ta det lugnt, kolla på några gamla konsertbilder och filmer.
Kanske kommer upp något minne eller två här senare.




i

Allt bra? =)

pauli

hello :) är det bra idag ?

lra,

pauli

haha kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: