hemkommen

försökte skicka in ett inlägg igår kväll, men nätet var helt fucked up - så det gick tyvärr inte.
Kom hem för ca 2 timmar sen, packat upp och packat ner igen.
Känns hemskt!
Har liksom handlat fullt av grejer inför flytten - sånt som man egentligen inte borde handla som 16åring.
Har köpt mina första, alldeles egna, skölj- och tvättmedelflaska.
Inget jag skulle tänkt på om jag inte skulle börjat i en skola så långt bort, det skulle fått vänta i 2 år till.
Shit alltså.

I övrigt så var det inte alls sig likt.
De har flyttat runt och ändrat om.
Hittade inga kläder alls!
Om man inte räknar med en morgonrock & en tröja att sova i.
Hittade ingen BH och bara några få strumpor och trosor.
Skit dåligt.
Men för övrigt är jag rätt nöjd med Ullaredsvistelsen, förutom allt folk!

Att folk ens kan va så respektlösa som många är, det begriper jag mig inte på!
De tror de äger hela stället och kan köra här och där med alla vagnar.
In i alla trånga utrymmen ska de vara med kundvagnen och kan inte lämna den ifrån sig för en sekund.
Herregud, tror ni att någon skulle gå och ta den för er?
När vi var där var det ingen som ropade ut att de saknade en kundvagn, hallå eller?

Vi var även förbi Falkenberg och Skrea Strand en sväng igår och det var allmänt mysigt :)
Idag var vi en sväng förbi Varberg och fästningen där.
Lägger upp några bilder imorgon, hinner inte nu.

Vad har ni haft för er dessa dagar? :)




Kjellbergen - Bloggen om.. ALLT!

Tecknat & Målat.. » Jorå, allt är bara fint med mig. Hur är det själv? :)

E M M A

sv: Så bra, håller med :P

vad gör du då? :)

Heddaaaa

SV: Med mig är det perfa! Hur är det själv? ;)

Linnea

sv: Okej:) Jag har läst boken nämligen men får väl ta och se filmen också:)

Kjellbergen - Bloggen om.. ALLT!

Vad var det igentligen under täcket? » Så bra, ja flugor kan vara riktigt irreterande!

Kjellbergen - Bloggen om.. ALLT!

Vad var det igentligen under täcket? » Så bra, ja flugor kan vara riktigt irreterande!

Nathalie

jag ahde en bra fredag:D allt bra?^^

elina

hej. Fin blogg :) Har startat en frågestund på min blogg och det hade varit kul om du ville delta och ställa en fråga :)



Här hittar du inlägget!



http://fluffiiigt.blogg.se/2010/july/fragestund.html



Ha det bra !

Tanja

fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: