Packning? klart!

Nästan iallafall, bara smink och hårsaker som fattas - men sånt packas ner imorgon bitti.
Bilder kommer att tas, massor! Lär komma upp när jag kommer hem igen.
Under tiden slänger jag nog iväg ett par mobilinlägg :)
Jag är riktigt taggad! :D

Idag har vi varit och badat också, rätt skönt i vattnet.
Fast skönast var det nog ändå på land i skuggan. xD

Nu ska jag fortsätta här, så hörs vi imorgon! :)




pauli

vart ska du åka ? :)

E M M A

sv: hellre kallt än varmt ^^

Så bra, jo jag mår bra :P

haft en bra dag? :)

Pernilla

Hej! Jag är med i en foto tävling. du får väldigt gärna slänga in en röst på min bild om du vill ;)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Om du redan röstat så kan du rösta igen. Eller så bara skit i denna kommentaren.



Tack på förhand ;)

E M M A

sv: Så bra, jo måndagen var varm (för varm) och bra :P

hur mår du? :)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: