planer för veckan

Har egentligen inga direkta planer för veckan,
Men imorgon ska jag till banken och fixa små saker.
Någon dag i veckan ska jag på bio med Boosse och se Eclipse, bara för att Boosse älskar den.
Ska även träffa Fikon & kanske bada med henne :)

Aja, behöver nog även bara vara lite ifred och vila upp mig.
Har ju inte direkt haft sommarlov när man jobbat i 3 veckor. ;)
Nu ska jag nog slita mig ifrån datorn (iallafall nätet), så vi ses imorgon! :)





A D A | | A D A D A . B L O G G . S E

Svar: Jaha, konstigt:



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=804



Funkar länken? Kommer du till min bild? :) Sök annars på "Ada Lindmark" i sökrutan på tävlingssidan.



Kram

m y y s a n o l s s o n

sv. hehe ja det är det absolut! bättre än inget.

hmm.. typ 65:-/timmen.. ingen drömlön men det duger.. och det blir runt 7000 kronor för dessa 3 veckors jobb, så jag är rätt nöjd ändå :)

Adara - teckningar, foton, drömmar

Haha ja visst är han kung! :D

Okej.. undrar om alla är lika bra som ettan då? ;)

Är den superläskig? Eller vilken är den läskigaste filmen du sett? ^^

m y y s a n o l s s o n

ojj shiet 40 kornor? :O vart jobbade du dÅ? (eller jobbar du där nu?) .oO =)

m y y s a n o l s s o n

sv. jag tyckte först mitt var lite halvsnålt.. men jag ska inte klaga om vissa bara får såå lite! shiet, typ slavarbete xd haha.. nejj men fy va tråkigt att få så himla lite : O

liisa :D

kul att du gillar dom. :D



jo tack, allt är bra med mig. Hur är det med dig då? :)

m y y s a n o l s s o n

sv. hehe aahaa, aah jag har ungefär 58-60 kronor.. + dendär semester ersättningen på 5:-



hehe ja.. pengarna tar verkligen slut fort!

Anonym

Kanske det :D

Jojjo - JojjosLillaLiv!

Hej!



Kika gärna in på min blogg och svara mej om vad ni tycker om den här headern http://www.jojjoslillaliv.blogg.se/images/2010/rosa-header_96776487.png ska jag ha den eller inte?



Kram!<3

nicole

sv: okej :) samma här



var gärna med i min tävling om en hello kitty goodie bag om du har lust :)

/Shoppaholly

E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

Boosse

bara för ja älskar den? så du är inte alls det minsta sugen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: