Stockholm - i Övriga bilder


Fontänen vid plattan


Robin satte sig ner så fort han fick chansen!


Ecocar, var väl som en taxi eller så. Fast han cyklade istället för att gasa.







Robin tror han är sååå cool, eller?




Den sista bilden som togs, innan vi lämnde Stockholm.



Nathalie

Rösta gärna på min snygga sko! Röstar du 5/5 blir jag extra glad:D Man kan rösta varje dag!!

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=aCBjA0ARqOf0DOOlhtquKo1Us1xyVoftqeTodR7HfZHjnVIJCy2L#shoeGallery



(förlåt om du inte vill ha sånt här eller om du redan hunnit rösta idag!)

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: åh, tack :D

allt bra med dig? ^^

Leia

fina bilder:)

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: aj fan, jobbigt!

det är bra med mig också, vad ska du göra idag? :D

p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥

svar: oki, jag ska försöka fixa med min design :D

♫♪ Sandra T

åh älskar sthlm (:


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: