woho!

Ska strax sätta mig ner med The Sims - hur länge sen som helst sen jag spelade det!
Dock måste jag sätta mig vid Morgans dator då det inte funkar på min och han är inte hemma så då passar jag på liksom :D
åh! :D




E M M A

Sv: nice. ska du göra i veckan då? :)

Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; jadå här är allt bra :) Själv?

i

Kul med Sims! :D

Modekatt

Roligt med Sims :)



Låter som en bra film det där!

Jag ska åka till Kosovo där brorsan ska gifta sig :)

Natti Kram

LIENE

sv: nej, man hittar såna inte så ofta:)

Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; det var svinkallt xD Mina fötter var blåa ^^haha + så blåste det som en bara den med :P



Tack =D

angelica

sv jag mår skitbra efter denna helgen! du då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: