bilder från dagen!

Varit riktigt trevligt ^^
Jag tror att bilderna får tala för sig själva faktiskt.


födelsedagsbarnen - mormor och Kevin (José var tvungen att jobba, den tråkmånsen!)


mormor


Milo


Kevin är tårtsugen ;)


Äntliiiigen!


Valona tycker om glass iallafall :D Kanske är hon även lite avundsjuk? xD



Boooosse!


Yeaaah!


Kevin fick sina pengar (300spänn) i en burk med vatten och mjöl!


Natali


Moa






Boosse

yeah, du länkade! det är inte dåligt vad het jag är1 haha

Mamsen

Bilderna talar sitt tydliga språk =)

Det var en härlig dag i solen!

SuePhaan♥/Suz

det låter helt sorgligt ;( <3

men min morfar och farfar är död och min mormor

är svårt sjuk just nu ;(

önskar att jag fick åka och träffa dem men min mamma

är så upptagen


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: