dagen

Idag har vi faktiskt bara skruvat ihop våningssängar, Jag, Rebecca och Joel.
Imorgon blir det ännu mera skruvning.
Vi är inte riktigt klara, finns endel sängar som ska upp och sen ska de bäddas.
Men det blir lite variation iallafall, vi slipper ju bädda och städa rum dagarna i ända nu iallafall ;)

Inga planer för idag, för rummet är städat och ser rent ut (för renare än så blir det inte.. xD).
Aja, jag kommer nog på något att göra iallfall ;)


För oj, vad seriös man kan vara ;)




lisa(smilinggirls)

sv: jag har dom där man bygger bilar och hus! ;D

Anonym

Tack så mycket, vad glad jag blir att du svarade!

Allt bra med dig idag då vännen? :D

Anonym

Tack så mycket, vad glad jag blir att du svarade!

Allt bra med dig idag då vännen? :D

Anonym

Jorå, det duger för fullt här ;)

M

Sv Tack så mycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: