Fix, fix, fix.

Sitter här och målar naglar.
Mycket förberedelser nu alltså.
Ska snart in och fixa ögonbrynen också.
Ser ut som två buskar för att jag inte orkar noppra på ett par månader - latmask nummer 1!

Mitt hår luktar dock skiiiitgott!
Smultron typ, sommmmmmar!
Fast ni får se bild på håret imorgon.
Får inte till någon bra bild nu och jag orkar inte fixa iordning håret.
Men som jag sa, ingen större skillnad.
Lite kortare, lite uppklippt och så.
Luggen är kortare också, skönt det. xD

Aja, nu ska jag fortsätta förberedelserna här samt fixa allt som ska vara gjort på datorn också.
Men vi hörs vidare!





Johanna°•

sv; jo jag känner detsamma här faktiskt!

Johanna°•

sv; haha ja precis ;)

Playmates Of Swedenp

sjukt rolig blogg du har ;)

V e v v e A n d e r s s o n ♥

mitt hår luktar inte smultron.. har inte hunnit duscha det idag hahha x)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: