första jobbdagen avklarad

Allt gick jättebra.
Har städat på rummen, bärt ut tvätten och lagt in nya lakan och bäddat.
Har även hunnit med att städa trappor och dylikt.
Dock har det varit jättevarmt idag!
Kanske inte är så bra att jobba första perioden ändå, fast det är klart!
Lär ju bara bli varmare i sommar, så är nog rätt bra ändå! ;)
Börjar även klockan nio varje morgon och slutar runt 15.
Så hela dagen försvinner ju inte, hinner göra massor ändå!

Som imorgon, då ska jag träffa Fikon när jag slutat.
Då drar vi antaligen och badar, har kollat vädret och det ska bli fint - yes!
Har 7 st gratisbiljetter till badet, en från förra året (som går ut 30 juni) & 6 stycken som går ut nästa år.
Anledningen till att jag har 6 st är för att jag fick Alex biljetter, för han ville inte ha sina.
Så jag får se till att bada mkt nu! :)
Ska se till att packa badväskan redan nu ikväll, så jag slipper krångla med det imorgon!

Planer för veckan?




Eroooticaaa

Hejsan! Jag har skaffat en SEXBLOGG som jag hoppas får någon intresserad, jag tar verkligen upp allt. Har bara haft den i några dar, men lite ser man i alla fall vad det kommer skrivas om. Kolla gärna in den och skicka en liten kommentar om bra eller dåliga saker. Vet att de flesta hatar "reklam" men jag tycker att det finns för få sexbloggar och det är bra om folk får upp synen för dom:) Tack på förhand:)

Eroooticaaa

vad bra att du tycker det :D allt bra annars?

Eroooticaaa

så bra:) jo det är bara bra med mig:)

Sanna

Sv: tycker du de ? jag är så osäker på om jag ska köpa dom eller inte

Sanna

Sv: ja jag får klura lite på det tills imorgon så får vi se om det blir ett köp eller inte ;)

Boosse

Nej, jag körde inte, jag var passagerare! åh bada, det vill jag med! ge mig badkläder!

Daniel

Grattar! Bada järnet!!!

linnéa

sv: hm, liite surt kan jag hålla med om. hoppas på sol när du inte jobbar då ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: