ge mig råd, tips, ja vafan som helst!

Usch, jag måste verkligen ut och röra på mig!
En timme om dagen ska man ju röra på sig, jag rör mig öh 5 minuter max?
Visserligen har jag rört på mig rätt bra nu de tre senaste veckorna då jag cyklat till och från jobbet (ca 40 min fram och tillbaka) och sprungit i trappor!
Men jag måste röra på mig mer!!!


För snart ser jag ut såhär på riktigt!!

Någon här som har något/några bra tips på hur man dels får orken till att röra på sig och sen gör det varje dag?






Anonym

far ut och jogga! :D

sandra

sv: okej vilken tur!

Linn's beautybox - skönhet, fashion, glamour, inspiration

jag håller med dig. tänkte bli jättehälsosam nu efter studenten men ha rtne motionerat en enda gång. man får väl helt enkelt bara ge sig fan på det.. nåt annat finns ju inte

E M M A

sv: hehe jo det är det :P



okej, jag ska sova :P

haft en bra onsdag? :)

Freddie Fatale

Jag började jogga för några veckor sedan. Det var jobbigt dom första två gångerna men nu känns det riktigt bra varje gång jag varit ut :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: