Godmorgon

Börjar inte förens halv nio idag. Lite sköönt!
Eftersom jag inte alls fixar mig idag så har jag all tid i världen till att sitta vid datorn.
Anledningen är för att vi ska vara ute och det regnar ute.
Känns onödigt att fixa håret då det blir blött, lockigt och äckligt när man har hårprodukter i och sminket rinner i ränder längs kinderna.
Då är det bättre att bara vara.

Senare idag så ska jag klippa mig, inget drastiskt.
Utan bara ta topparna, klippa av luggen en bit (börjar bli alldeles för lååång nu!) och klippa upp det lite så att jag får iordning på håret. Har redan en uppklippning, men den har nästan växt ikapp håret nu. Har inte klippt mig på år och dar då jag har svårt för att bli nöjd efter en klippning, så därför ska jag inte göra något drastiskt. Vill ju faktiskt ha långt hår igen!

Innan hade jag någerlunda långt hår iallafall..



Sen fick jag tokfnatt och rakade av håret på ena sidan av skallen!





& detta var 2008.

Har tagit över 2 år för att ens få så kort som jag har på den sidan som var rakad.
Så nu vill jag ha låångt hår!



Johanna°•

sv, höhö, väldigt! ;)

cecilia

hehe, ja skit nice ♥

kram

simone

grymt snygga frisyrer :d


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: