Godmorgon alla morgonpigga! Klockan är 08:...

0_dsc_0627 (MMS)

Godmorgon alla morgonpigga! Klockan är 08:20 och jag sitter på bussen påväg till Falköping. Därifrån åker jag vidare till Ulricehamn. Kan erkänna att det är första gången jag åker till Ulricehamn så är något nervös då jag inte har den blekaste om hur det ser ut eller vart jag ska av Pinsamt om man går av vid fel liksom. Hade vart perfekt att ha med sig ngn som man känner och vet vart man ska av liksom. höhö. Men det blir nog jättebra det här, får vi hoppas.

Har ni några planer för idag? :)




3s

Svar: Ja, hon är verkligen en skitsöt valp! (-:

Om du har några fina namn på lager så får du gärna dela med dig!

kajsakero

svar: Fick ett av kommunens feriejobb här där jag bor, så det blir butik- och lagerarbete på återvinningens byggavdelning :D

EWELINAJOHNSSON

ja förfan! :D det va helt kanoners !! :D

allt bra med dig?

Adara - teckningar, foton, drömmar

Tack! :D

oj vad tidigt du var uppe! Själv klev jag upp för typ en timme sen. :P

Boosse

Förstår att du är nervös :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: