header

Sitter och funderar på en ny header.
Vet dock ännu inte hur jag vill ha den, men poff så dyker säkert någon idé upp!
Har ju mallen nu iallafall och tur är väl det.
Så att det inte skulle se asknasigt ut!

Aja, fast just nu har jag bildbrist på mig själv så det måste nog fixas innan det blir någon ny header.
Men håll utkik :)

Nu ska jag snart krypa till sängs, börjar ju jobba imorgon igen! :)
Godnatt! :)




Eroooticaaa

tack tack :D det är bra att någon tror på en:)



ja verkligen, att blogga är verkligen ett jätte bra tidsfördriv. Nej det är asbra, men sex är så omtalat och folk tycker så olika så jag har ju inte räknat med att inte få taskiga kommenterar, men att döma en utan att titta igenom är rätt elakt:) man kan gå miste om nått:)



Precis, är anonym just ju men tvekar fortfarande om jag ska fortsätta med det, får se hur det går först, går ju i skolan fortfarande:)



haha okej, nej inte jag eller:P ja jag hoppas namnet passar i alla fall, kommer ju verkligen inte på nått annat :P

Eroooticaaa

ja verkligen:) vill ju inte bli omtalad i skolan om hon som skriver massa sex, även om det inte är pinsamt så vill man ju inte bli stämplad.



Ja jag ska vänta, går omvårdnad så börjar ju också till hösten:) vad går du då?



Haha tack:) ja jag behåller nog det, orkar inte skaffa en ny nu :) haha

Eroooticaaa

jaha vad kul :D jag tar hand om människor och du om djur ;D

Adara - teckningar, foton, drömmar

haha ja jag vet inte riktigt hur den där statistiken fungerar.. vet inte om jag tror på den. xD



Ja visst är det så! Ska nog ta och köpa en trisslott nån gång i månaden bara för att. ;)

Daniel

Alltid skohmed ny header, lycka till!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: