hejhej!

Har precis landat hos pappa efter en hel lång dag i Skövde!
Har handlat skor, två linnen, sminktillbehör och örhängen.
*Edit -köpte även två nagellack, ett nagelstärkande och ett grönt!*
Varit riktigt trevligt,
Tyvärr har jag glömt kamerasladden hemma, så blir inga bilder förens på söndag, om jag inte bestämmer mig för att gå hem en sväng imorgon kanske och hämta sladden. Får se hur det blir med det :)
Nu kan jag inte shoppa på ett tag, måste spara mina pengar.
Det enda jag får köpa är ett par flipflop (stringtoffler)!

Har nog inga direkta planer för helgen, sola och bli brun kanske?
Ta en promenad?
Se på när Linus spelar Fotboll.
Ja, lite såna saker.
Bara njuta av helgen och att det snart är sommarlov! :)


Har ni några planer för helgen?



cixi

Planer o planer. imorgon ska jag på nåt i parken där jag bor, annars inget. Typ slappa,haha:)



svar: Samma här, jag ska ta det lungt. Det är ju såå mycket i skolan nu på slutet;)

Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Åh tackar tackar :D

Celine

Jag ska vara med i en fototävling. Snälla rösta på vilken bild jag ska tävla med! :) Då skulle jag bli jätteglad!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: