home sweet home

Nu är jag hemma från pappa, har vart en rätt seg dag.
Har vart småsur och så, så har väl mest vart för mig själv.
Förutom de 40 minutrarna jag och bror tittade på film, för sen lämnade han mig - tråkig bror jag har.

Vi kollade på Mästerdetektiven Kalle Blomkvist lever farligt.
Var hundra år sen jag såg den sist ju!
Den är ju faktiskt jättebra.




bilderna är lånade från google.

Dock hann jag inte kolla klart på den, eftersom det är fotbolls VM >_<
Jag hatar fotboll xD





V e v v e A n d e r s s o n ♥

den är såå bra! :) påminner mig om min barndom, hihi.

Boosse

dumma fotbolls-vm!

Ja i veckan så jobbar jag på som vanligt. Vad ska du hitta på?

Boosse

Åh det är nu du börjar på hotellet? Skoj!

V e v v e A n d e r s s o n ♥

hehe btw jag hatar också fotboll.. ;) min pojkvän & hans kompis kollade på det igår. sååå tråkigt! :(

Adara - teckningar, foton, drömmar

Hihi har du vunnit nåt nångång? :D

oj jäklar! Det var tidigt!

själv går jag typ upp 12 varje dag, haha.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: