jag kom in!!!!!

När jag kom hem idag så hade jag två brev!
Är rekord!
Får aldrig några brev!

Ett var från banken och det andra från Västra Götalandsregionen.
I brevet från VGR stod det att jag (äntligen!) hade kommit in på linjen jag vill gå på!
Naturbruk - Djurvård!
Whohooo!


Så nu ska jag gå och måla näsan blå, bara för att jag är glad!




EmmaStenius

jorå de e bra med mig, vad händer ikväll då?

kram

lovisa

ååh vad roligt :D nice med blå näsa ;)

Linnéa

åh vad sköj! Grattis :D

lovisa

sv: åh vad fint!

lovisa

sv: vet du, jag tror att du ljuger lite ;)

Malin

Hej! Jag är 14 år och har flyttat utomlands till landet Malta. Följ gärna min blogg om du vill veta hur ett liv på Malta kan se ut. :)

Ha en bra dag!

lovisa

sv: jodå, sötnos :)

Malin

sv: Flyttade hit för frygt två månader sen :)

Malin

Yepp, det ska jag :)

lovisa

sv: tack så mkt :D

ida myrin ♥

grattis :D

Nathalie

grattis:)

Mamsen

Grattis gumman <3 jag är så glad för din skull, för det här är ju vad du har kämpat för hela året =)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: