midsommar & sparkar

Godmorgon!
Idag är det midsommar, för er som missat det, & det ska ju som sagt firas ute hos mina kusiner!
Nu måste jag sätta en jädra fart här, har suttit här i ungefär en timme och fixat med saker som inte hinner fixas med ikväll.
Nu ska jag ropa på Jonna och sen ska vi äta frukost.
Har en hel del att göra här, då jag nu bara har 3 timmar på mig.
1 timme för att fixa mig (minst!), hjälpa Jonna och handla.
Jag kommer aldrig hinna!

Jag måste bara få berätta en sak..
Jonna sov inne hos mig inatt, dock skulle hon ha sovit på golvet på en madrass men efter ett tag kom hon upp till mig och ville sova hos mig istället. Jovisst, tänkte jag.
Hon låg där och pratade om att jag hade monster under sängen, demoner i övre gaderoben och att det satt någon i min gaderob. Jag fick säga till henne gång på gång, det finns varken monster eller spöken Jonna - sov nu.
Men hon fortsatte, "nu vänder han sig om!". Jag tittade men inte fanns det någon där.
Kan man säga att hon har livlig fantasi eller?
Hon har även legat och sparkat på mig och skrikit: Nej nej nej!
När hon vaknade imorse frågade jag om hon drömt något hemskt och då svarar hon Nää?
Hm, måste hon gjort ändå och glömt bort det.
Dumma unge! xD

Men ja, sätta fart var det ja!
Vi hörs!!





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: