Natta kudden

Nu ska jag strax gå och natta kudden.
Ska upp vid 6 imorgon bitti.
Ska nämligen till Ulricehamn och David :)

Hoppas nu verkligen inte att jag är hes som en pannkaka imorgon, för jag känner redan nu att halsen är krasslig. Oh nej! :( Skulle nog vara så lagom kul.. xD

Men vet ni?
Vi hörs imorgon!
Godnatt!


bilden är från 2008




Boosse

men varför vill vi det? Jag märker att jag bryr mig bara mindre o mindre, det är skönt



hade du kul?

jimmie

haha okej mm jätte kul:) jag ska ha semester från den 15e juni till den 3 augusti:)

okej skönt här ska det typ regna hela helgen :(

Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig :) kram

ellie

Godnatt!:))


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: