solen skiner och det är kallt!

Idag har det vart jättevarmt!
& imorgon ska det bli ännu varmare!
Känns sisådär lagom kul, när vi antagligen får våra t-shirts imorgon - svarta!
Jag tror jag lär dö av värmen imorgon.. xD
Får bra motion också, springer i trappor nästintill hela tiden!
De har ingen hiss på hotellet för att byggnaden är så gammal (har funnits där så länge jag kan minnas!) och all nytvättad tvätt ska ju upp till b.la. tredje våning! & Andra och första! Från Garaget/källaren, så det är bara att springa och se glad ut! ehe, jaja, motion får man iallafall! Asbra! :D

Aja, jag ska nog inte klaga.

Badet var nice idag, kände verkligen att jag behövde det!
Svalt och skönt efter en lång varm dag!
Bör göras om inom en snar framtiden om det ska fortsätta bli såhär varmt!
Äsch, det är ju sommar nu vafan!

Imorgon lär jag få gå upp tidigare och åka med mamma in till stan klockan 8, jag har nämligen knappt någon luft kvar i mina däck! Typiskt.. Jag vet ju inte heller riktigt hur en sån där pump funkar, för jag måste ha en speciell pump som finns framme i stan vid cykelaffären. Man får ju ingen hjälp om man inte köpt cykel där, om jag förstår saken rätt. Aja, får be mamma hjälpa mig!

Får se om jag åker till Skövde efter jobbet, (skrev skolan först, åhhh!) Robin ville ses och ville åka till Skövde.
Fast vet inte om jag har lust att åka till Skövde efter en dag - beror ju helt på om man svettats eller inte och om man känner sig fräsh!


Aja, får se imorgon.
Vad har ni gjort idag då? :)




Boosse

Det är verkligen motion det och de ska du syssla med i 3 veckor, låter bra! blev ca 45 minuters promenad stannade och såg på fåglar som hade fått ungar, aldrig sett sådana förut, såg ut som små ministrutsar! jättesöta! bebisarna som jag antar är lika gamla som ändernas barn var större än de vuxna änderna!

Boosse

det var kanadagäss, hittade det på google nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: