SS - (S)Tråkiga Söndag

Finns det något tråkigare än just en söndag?
För vad gör man på söndagarna egentligen?
Bara ligger hemma och degar.
Fy!
tråkigt, tråkigt, tråkigt!





lisa(smilinggirls)

sv: haha härligt! jag har bara två.. ;)

Eroooticaaa

precis :D jag tycker samma sak, jag tröttnar på att läsa om allas liv som i stort sätt är likadana varje dag. Därför har jag en blogg som inte är personlig, utan något som alla som vill kan ta del av, och det tycker jag är viktigt, sen älskar jag att skriva och prata om sex, så varför inte skaffa en sexblogg. Tack så jätte mycket för din fina kommentar, det är det man vill ha och man känner att det man gör uppskattas. Du verkar inte ha haft din blogg så länge, är det din första eller har du skaffat en ny?

Eroooticaaa

åhhh vad kul att göra :D Precis, tvingar ju ingen att läsa, utan ger bara möjlighet att kunna om man vill:)



Okej, det är skönt att börja om, då har man haft en tid att lära sig och skaffa ny erfarenhet och vet vad folk vill läsa om och inte.



Som jag t.ex. vill vara så anonym som möjligt för jag är fortfarande ganska ny och tål inte elak kritik för mår inte bra av det men självklart kan jag hantera det på ett trevligt sätt :D



Ja namn är svårt, visst kan man inte byta på sin blogg man man har? för jag menar jag heter eroooticaaa och det framstår som ett porrfreak, men det är jag inte, utan vill bara dela med mig tankar och ideer, men kommer inte på nått bättre :P


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: