pengar!

Känns som jag får brev varje dag nu ju!
Idag kom bankkortet, har inte haft något tidigare då jag bott hemma och egentligen inte haft någon nytta utav det.
Men nu när jag ska flytta så måste allt sånt fixas, blä.
Fast det är lika bra att få det gjort.
Nu återstår bara ett besök (eller kanske 2) på banken så slipper jag gå dit mer, iallafall på ett tag.


bild lånad härifrån

Jag säger bara en sak, pengar!!





Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen.. Hur har din dag varit? :)



Skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild, du är än ängel om du gör det.. :) <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

E M M A

sv: charken på ica :P

okej, jag mår bra.

Händer idag då`:)

Cajsa - F O T O B L O G G

Låter bra det, min dag har med varit bra. :)



länken



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Cajsa - F O T O B L O G G

Gå ner lite på min blogg så finns det en länk till tävlingen. :)

EWELINAJOHNSSON

vad jobbar du med ? ^^

ne jag har inte gjort alls mkt :D

EWELINAJOHNSSON

vart bor du? :)



ja de är riktgit skönt, nu ska jag spela in lite låtar :)

sandra

sv: ja det är han verkligen!

lovisa

sv.: spanien! varför kan du inte dricka det?

lovisa

sv: haha visst är det äckligt!!! åh, vad jobbigt.

lovisa

sv: haha jodu, flugor är alltid äckliga! döda eller levande, äckliga ändå.

okej :)

sandra

sv: jadu inte mycket. tänkte snart gå till affären. sj då?

cornelia

jo jättebra!! händer hos dig då?:D

cornelia

kollar runt på lite kläder på internet då :D

Cajsa - F O T O B L O G G

Tack snälla du för rösten.. :)

m y y s a n o l s s o n

oh jag ska börja jobba imon.. längtar tills jag får mina pengar! :p heh



svar. heeh tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: