värme & getingar

usch, det är riktigt varmt ute idag!
Inte för att jag säger nej till värme, men tkr nästan att det är lite för varmt idag.

Vi har precis grillat, grönsaksbiffar och potatissallad för min del.
Kan ju säga att det är ren tur att jag inte är allergisk mot getingar, för då hade jag antgaligen inte suttit här.
Mitt uppe i framdukningen så blir jag stucken, rakt i underarmen.
Ont gjorde det och såg getingen sitta kvar i armen dock lossnade den när jag skakade lite på armen!
Har fått en liten kula på armen, men gadden är borta (vad jag kan se iallafall).

Aja, ska inte uppehålla er mer just nu ;)
vi hörs senare! :)



Celine

Jag ska vara med i en fototävling. Snälla rösta på vilken bild jag ska tävla med! :) Då skulle jag bli jätteglad!

Mamsen

Usch då, dumma getingar =( hur är det med armen nu då?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: