änglavakt

Mitt fritidskort försvann ju igår, som jag berättade.
Mamma sa då att om jag någonsin skulle få tbx det, så skulle jag ha änglavakt.

Fick ju numret till något kontor av busschaffören som jag kunde ringa och efter många stamningar, tysta minuter och bortgörelse så visade det sig att min plånbok med busskort o allt hade kommit in till dom.
Så den snälle mannen jag pratade med skickade med plånboken med en buss som skulle till Skara.
Bussen kördes av samme busschaffören som hade låtit mig åka med dagen innan på kvällen & han sa flera gånger: ''Minns du att du åkte med mig igår?''. Haha, snäll var han iallafall :)

Så nog har jag änglavakt minsann.




jojjo

gud vad skönt för dig att dom hade dina saker. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: