Blää, kan...

0-3266cda0f54a584c8d6c6fa364261ab6.png

Blää, kan inte sova. Ligger bara å vrider på mig hela tiden. Jättejobbigt.

Senare idag ska jag skriva klart min uppsats om humanismen, fick hjärnstopp förut så kom inte på ngt mer att skriva. Jag ska också skriva ut NO:n och SO:n. Jobba med lite matte också kanske?
Herregud, vad är jag för människa egentligen?
Ligger o tänker på skolarbete när jag inte kan sova.

Aja, jag ska försöka lite till - snart tröttnar jag och går upp.




Boosse

Det är när man inte kan sova alla tankar om jobbiga saker ploppar upp sådant sm får en o kunna somna ännu mindre!

Linnéa

uppsats om humanismen? vi skulle ju bara reflektera lite och jämföra med en världsreligion? :P






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: