blir kvar här ett tag till

oooopps.
Vårt vatten hemma är ur funktion, stopp i avloppen.
Detta beror på all snö som har smält undan och runnit ner.
Går inte att duscha eller gå på toa eller ngt!

Så blir kvar här, i skräckslottet, med Valona (&hennes pojkvän som kommer snart).
STACKARS MIG!!!! :o
haha, nejdå - så synd om mig är det inte.
Får ju sova i gästrummet, helt själv å så men jag överlever ;)

Vi har precis varit och köpt glass som vi ska käka till filmen New Moon.
Idag har vi sprungit runt bland alla skaras (observera ALLA - endast två st) videouthyrningsbutiker för att hitta New Moon filmen, tur som vi hade fanns det ETT exemplar i den sista butiken som vi hyrde. Endast 39:- spänn!
Riktigt billigt ju!
Motion och allt fick vi, för de två butikerna ligger i varsin ände av stan!

Vi käkade även pizza idag, mums!
Känns som jag bara äter pizza hela tiden, haha - men det gör jag inte! XD
Kom nu på att jag fortfarande är törstig, måste göra något åt saken! :o


waaah




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: