God eftermiddag

Har haft spanskaprov idag, så har liksom inte kunnat blogga ngt i skolan.
Spanskaprovet var svårare än jag förväntat mig, så får va glad om jag ens får ett G.
På engelskan fortsatte vi kolla på Alice in Wonderland, men jag kunde knappt koncentrera mig på filmen - hade fullt upp med att försöka hålla mig vaken. 
Har vart så jävla trött idag!
Jag minns att när de bara pratade så tänkte jag, nu kan jag sova en liten stund för de pratar ju ändå bara & när jag tittar upp står Alice och pratar med blommor.
Jaha, vad missade jag nudå?
Smartnisse.se <--- Kan de va jag?

Ska snart dra till pappa, ska tillbringa mig helg där.
Älskling kommer ikväll o ska sova där med mig.
Mysigt :*

Imorgon ska vi vara barnvakter åt Jonna & Linus, får se om vi kanske drar till badhuset en sväng.
Frågan är då, Skövde, Skara eller Lidköping?





jojjo

hoppas att du får ett G på ditt prov *:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: