ovant som in i .......

Har nu min tandställning (som jag berättade tidigare imorse).
Hur ovant som helst och mina kinder har t.o.m fastnat flera gånger redan i kinderna & det har gjort assont.
Så det slutade med att jag fick sätta på vax på tandställningen, nej inte hårvax utan vax från tandläkaren.
Vaxet fungerar ungefär som plåster och det skaver inget alls.
Men dum som jag var glömde jag ju bort att jag hade vax på tänderna så när jag käkade förut så svalde jag ju det. XD
Smart Smart Smart gjort av mig!


Nu ska jag sätta mig ner och spela sims - livets historier.
Hann inte spela något igår så får ta igen det nu ;)




Boosse

Då får jag se din tandställning på lördag! förstrå att de känns ovant!



Vet du, glass är gjort på havre o havre är nyttigt o sylt på gjort på bär o hallå! bär är ju typ frukt. Blev visst chokladsås också ahha

Linnéa

åh, usch! kan förstå att det skaver! skavde skit mycket på mig när jag satte in ringar till min natt-tandställning :p






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: