skola

Har hur mkt som helst som måste göras.
Fast egentligen inte, har väl bara höga krav på mig själv.
Måste se till att få G på omprovet i spanska, annars finns de risk för IG i slutbetyg.
Måste försöka höja mig i flera ämnen och skriva ut teknikarbetet som imorgon är en vecka försent.
Måste även fixa bilden + text för bilduppgiften.
Matte måste pluggas o gah, måste plugga gamla nationella prov också.
Får försöka skriva ut några extra när jag är hos pappa.
Känns som att de lär bli jääävligt mkt FÖR mkt plugg för min del på påsklovet.
Men finns inte så mkt annat å göra om jag vill ha bra betyg.
Blir bara så trött på skolan.
Fick iallafall med mig mitt SO papper hem idag, så kan sätta mig och komplitera det sen.
Eller iallafall försöka.


& här sitter jag o klagar medans vissa barn aldrig få gå i skola.
Va tacksam kvinna!

Hade utvecklingssamtal idag också, gick jättebra.
Mathias är verkligen jättesnäll! :)



Mamsen

Jag är STOLT över dig gumman och det SKA du också vara =)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: