blir en hektisk dag idag

Godmorgon!
Snabbt inlägg då jag inte har mkt tid alls!
Så ni får helt enkelt leva med mitt något nedkladdade inlägg.
Blir en något hektisk dag idag, om jag skulle få gissa.
Blir nu till att käka frukost och göra iordning mig för skolan,
Där spanska och engelska står på schemat.
Slänga i sig lunch och sticka hem!
Får städa rummet och fixa lite inför Göteborgs resan imorgon.
Sen blir det till att se till att alla batterier är laddade,
duscha, fixa iordning mig och hitta kläder.

Får se om jag hinner blogga något mellan allt.
Annars blir det nog ingenting förens lördag?
Om jag nu inte är proffsig och bloggar från kullen ;)

Om jag känner mig själv rätt så lär jag dra ut på allt till in i det sista så att det bara blir en massa jädra stress!
Sen ska jag hinna dra in till Stan igen och möta upp Fikon & Malin ---> Pizzatime innan det är dags att dra vidare mot Kullen.
Hur ska f*n jag hinna allt?!


bilden är lånad från kullenfestivalens hemsida, klicka här för att komma dit.


Nu hoppas jag att ni förstod mer än hälften av vad jag skrev och inte bara tror att jag är någon babbelkärring.
För det är jag ju inte! haha

Vad har ni för planer för idag?



ronja

sv: np är inte det farlig det är naturkunskapen i 3 timmar jag inte pallar. haha ;)

vad händetr idag då? ^^

Anonym

SMukltron och jordgubbsthe äger :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: