Datan har varit borta

hej!
Anledningen till att jag inte bloggat idag är pga datorer.
Vi har inte haft några datorer som helst här hemma eftersom alla fick följa med till Skövde idag & hem till Walti.
Sen vet jag inte riktigt vad det är med mig.
Håller väl på att bli sjuk eller ngt.
Fryser nästintill konstant hela tiden, dock har jag ingen feber - är inte alls varm.


från en dator


till en annan med blått ljus som inte går att stänga av.



Ronja

Låter ju helt toppen (:

Asbra tips! ska börja göra så oxå, eller hade tänkt ta med mig pengar o köpa en drickyoghurt om jag blir godissugen.



det jag brukar göra är att undvika att gå in i affärer och bli suktad xD

Ronja

hur då träna bort?

haha ja eller hur, men nu är godiset och det närmast kassan hela tiden. INTE OKEJ!

Ronja

alltså enda sättet jag får ihop det är väl att när man har tränat vill man inte äta massa godis o grejs för att då har man ju varit duktig xD

Men palla!

Eller ja, för jag ska nog försöka göra några armhävningar och situps varje dag ;)

Ronja

hm, jo helt sant det har du rätt i, men det är lättare att äta godis och grejs än att träna xD ;)

Ronja

haha jag med ;)

sen kan vi känna oss glada tillsammans ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: