Godmorgon alla morgonpigga! :) (och ickemorgonpigga för den delen med xD)

Nu är jag strax färdig här, saknar bara ett par byxor och tandborstning, men det är fixat på fem minuter.

Idag händer inget speciellt vad jag vet, redovisningen i SO - som jag fortfarande inte tittat på...
Duktigt Kimmey, duktigt..
Får nog ta och göra det, strax.
ehe..

Nä, nu tar jag och berättar något intressant!
Gratisbio är en skitbra sida där du lätt kan samla poäng som du sedan byter mot presentkort eller biocheckar, du kan beställa en av varje om du skulle känna för det!
Jag vet att sidan fungerar då jag fått presentkort från den, så det är ingen lurendrejerisida.
Så den kan jag varmt rekomendera.
Är du inte medlem än?
Se till att bli det då.
Blir du medlem via den här länken och låter mig (Kimmey) stå som värvare får du 50p + 25p i välkomstbonus istället för 50p! Bra va?!


Har ni några planer för dagen? :)


Jag ser ner på vår grå värld genom ett fönster




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: