Göteborg

Tja!
Vi vann ingenting på bilbingot, men man kan ju inte vinna varje gång ;)
Då skulle ju alla andra bli ledsna! Mowhaha

Imorgon drar jag & mamma iväg till Göteborg för att försöka hitta avslutningskläder till mig b.la..
Är väl hemma runt halv sju igen skulle jag tro, och då kommer även lite bilder :)
Får se om det blir något bloggande imorgon under dagen (ni kan ju alltid hoppas iallafall), beror lite på tid och om jag ens tänker på det, brukar jag göra - men orken måste finnas också.
Iallafall, nu ska jag strax sova - ska bara ta en snabb kik in på facebook också.

Ha en fortsatt trevlig dag & sov gott när ni väl känner för det.
Godnatt <3



Aramia - Mamma till Kelly & Melwin

Hoppas du hittar något i Göteborg!



Fina bilder.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: