helt onödigt inlägg.

Ska nog snart gå och lägga mig.
Är riktigt trött faktiskt.
Kan det vara så att våren är här på riktigt?
Jobbigt läge isåfall.

Innan jag somnar in för natten har jag lite småsaker att fixa.
Pilla lite till här på datorn & sen läsa ett par sidor ut NO boken.
Får se om jag hinner läsa ut den och få MVG på nationella provet som är på onsdag.
& nej, jag lär knappast få MVG på det.

Ska se lite också om jag ska jobba mer än det kommunala sommarjobb jag fått.
Beror lite på vad jag kan hitta, behöver ju alla pengar som går att få.
Blöh.
Tur att man har gratisbio.se som ser till att man kan handla på sig lite saker då och då helt gratis!
Då slipper man ju vara pank hela tiden :)

Nä, nu ska jag sluta snattra om helt ointressanta saker & fixa det sista så att jag kommer i säng någon gång!


little man ;)
(och ja, bilden är min.)




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: