ibland har man tur..

skolsyster hade suttit och lottat ut elever i varje klass som skulle få saker som blivit över sen förra året.
anledningen till att inte alla elever fick delta i den här utlottning var för att den enbart är till för skolans tobaksfria ungdomar, vilket jag tycker är bra då man vissa kanske tänker till?
-"är det verkligen så bra att röka/snusa ändå?"
Det uppmuntrar ju även vi som inte använder tobak till att inte börja då man kan få något roligt för att man inte gör det.


Fick en miniräknare, så nu ska jag lära mig att räkna matte! 1+1=5?



Sara

sv: I uppsala där jag bor :) , det där är uppsala slott på bilden :)<3 Ligger nära centralstationen ^^

Tove

sv; nä verkligen inte, men det är så jävla skönt så de gör inte så mkt !

Sara

sv: hehe okeej, du får komma hit på besök, det är en bra och fin stad :)<3

[SOFIA WESTERGREN]

sv: jaa visst är han! jättemysig också. dock har han varit borta nu i typ, ett och ett halvt år om inte mer ;(

Madde

Tack för att du svarat i inlägget om årets sommarplågor :) Hur mår du idag? Kram

Tove

sv; haha de är härligt ju ;)

Tove

sv; haha precis vad ja gjorde idag, men då äre bara o byta ;p

Madde

Det är fint med mig. Då får vi hålla tummarna för att det spricker upp! kram

Maja

Sv: Jag håller med! ;)

Ronja

sv: haha ja sant ;)

[SOFIA WESTERGREN]

han har sprungit bort :/

Linnéa

ja men kul att bara vissa utav alla de som har varit tobaksifria fick då eller :P

bäst var det i sjuan när alla fick biobiljette! :D






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: